• להתקשרות מהירה

 

גלית סיטבון , נשואה אם לשלושה, מתעמלת ביוגה מעל 20 שנה.
תלמידה של משה בועז ברג , בוגרת מכון וינגייט ובוגרת קורס שיבננדה למורי יוגה TTC בבהאמס שהוא קורס מקיף בעל ידע מעמיק של שיטת היוגה הקלאסית שיצר סואמי וישנו .

ומטפלת אלטרנטיבית בוגרת הקולג' לרפואה אלטרנטיבית - מתמחה ברפלקסולוגיה .

דוגלת בשילוב גוף ונפש, יישום היוגה בחיי היומיום משפחה זוגיות גידול ילדים ועבודה.

עיקר הדגש בשיעורים הוא על איזון בין המערכות השונות עבודה על חיזוק שרירים ומתיחתם , הגמשת מפרקים ובעיקר תשומת לב לנשימה. השיעור נפתח בהרפיה, חימום מפרקים, אסאנות (תנוחות) פראניימה (נשימות) ומסיימים במדיטציה בשילוב דימיון מודרך ושוואסנה(הרפיה סופית).

החופש אינו מושג ביוגה, הוא תחושה שאנו חווים שהאופי שלנו קורן החוצה ללא נטל עצמאי.

היוגה מעניקה יכולת להקשיב לקול שבתוכנו, הגוף והראש צלולים ואז מבינים שכל הדברים מאוחדים.

היוגה מאפשרת התמודדות קלה יותר עם החיים הדינמיים והעמוסים ומעניקה בהירות ומשנה את סדר העדיפויות. לכן , ממליצה לפנות זמן ולהקדיש ליוגה זה שווה כל רגע.

מלמדת בשיטת שיבננדה ווינאסה משלבת את שתי השיטות. השיעורים מותאמים לצורכי הקבוצה מעניינים ומאתגרים, היחס אישי האווירה ביתית רגועה ונינוחה השיעורים מתקיימים בקבוצות קטנות בסטודיו מרווח ונעים.


"מדיטציה היא התמוססות המחשבות לתוך המודעות הנצחית או ההכרה הטהורה ללא התנגדות לדעת בלי לחשוב, להתמזג, סופית לתוך הנצח." סוואמי שיווננדה."

"המדיטציה היא דרך לתת לתבונה העליונה לפעול ללא הפרעה לשבת בשקט ולהיות בתוך עצמך, להאמין ששוכנת בך מהות של טוב אין סופי, זו מדיטציה."

"תלמדו להקשיב לקול שבתוככם, הגוף והראש שלכם יהיו צלולים ותבינו שכל הדברים מאוחדים."